BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Sunday, February 26, 2012

Tyttöjen ilta!


a1
a15
a16
a6
a8
a10
a13
a12
a19
a5
a2
a4
a9
a18
a17
a7
a11
Jasmin kävi vaatekaapissa!

L: Eilen illalla olin pitkäst aikaa iidan kans ja oli kyl mukava ilta ! Tänään päivällä kävin kattomas edustuksen jääkiekko pelii ja sen jälkeen Eerikan äiti haki mut jäähallilta ja lähdettiin pienellä porukalla Eerikal viettää tyttöjen iltaa. Aivan mahtava ilta jälleen kerran ! Ruokaa, juorumista, tanssimista, teeveen katsomista, musiikkia ja tietenkin hyvää seuraa! (:

20 comments:

  1. mite kaikki sun kaverit ja sä ootte nii kauniita ? epäreilua! :s

    ReplyDelete
  2. aikooks toi jemina värjää takas blondiks sen hiukset:)

    ReplyDelete
  3. tosi ihania kuvia taas, tulin heti hyvälle tuulelle!:) ja hei sun hiukset on täydelliset...

    http://neverruninthepool.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. oks noista kellää blogii paitsi tietty sulla:) linkkaile jos on. Ja miten te kaikki ootte laittautunu niin hienoks:D

    ReplyDelete
  5. onks sun kavereil blogei ?:)

    ReplyDelete
  6. ryyppäätteks te? :) tai siis, miten te suhtaudutte ns. teinikänneihin?

    ReplyDelete
  7. ÄÄÄ miks oikeesti ootte kaikki niiin kauniita ja täydellisii ja te ootte nii hyvii kavereit ja pidätte ain kivaa yhes): tulee nii vitu ruma ja yksinäine olo

    ReplyDelete
  8. miks ette oo koskaa noran kaa?

    ReplyDelete
  9. Anonymous : no en tiiä :Dd

    Anonymous : aikoo värjätä (:

    Roosa : kiitos (: ja mun mielest noi mun hiukset on tosi tylsät , mut en keksi mitään mitä tekisin niitten kans :Dd

    Anonymous : eerikal on(: voin linkata myöhemmin!

    Anonymius : mun kavreilla on blogeja (:

    Anonymous : noo jokanen saa vetää teinikännei jos ite haluu:D mun mielest se on jokasen ihmisen oma asia ja ittelläni ei ooo sitä vastaaan mitäään(:

    Anonymous : pyhpah! Kaikki on omalla tavallaan kauniita ! Ei kukaan ooo täydellinen ! Ja ei me aina olla jossai pitämäs hauskaa (; täää oli ihan poikkeus täää hiihtoloma ... Et jaksettiin järjestäää niin paljon jotain iltoja (:

    ReplyDelete
  10. Anonymous : nora liikkuu nykyään eri porukas ja oon yrittäny kysyyy hä elt viime lauantaist asti et millo hän on mun kans ? Mut en ooo saannu vieläkään kunnon vastaust...

    ReplyDelete
  11. Mikä puhelin sulla liisa on? Ku ainaki sulla on se ipod, mut mikä kännykkä?

    ReplyDelete
  12. haha teillä on nyt bloggerin kautta tasan 2012 lukijaa :D

    ReplyDelete
  13. voi ku kiva blogi teil:) huomaa kyl et sä liisa kuitenkin kirjotat tänne paljo enemmän:O ja toivottavasti kaikki selviää ois nii mukavaa nähä teistä joku yhteispostaus!:) Ps. miettikää kui moni tätä lukee ku kirjautuneitaki on yli 2000!!!!

    ReplyDelete
  14. ihania kuvia ja ootte kauniita! :)

    ReplyDelete
  15. :D mua ärsyttää ku kaikki on nii ruskei ja ite oon nii valkone..mä kaivan oikeesti nyt heti mun itseruskettavat esille ja rupeen läästimään :D..

    ReplyDelete
  16. mist ton yhen tytön sininen paita on?(: esim kolmas alin kuva

    ReplyDelete
  17. LIISAA millo vastaat prinsessat ja prinssit postauksen kommentteihi! :)

    ReplyDelete
  18. Oi ku söpöt karvalakit!

    ReplyDelete