BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Friday, November 9, 2012

Hurt me with the truth, don't comfort me with a lie

ä6 ä1aa ä2 ä5 ä3 H&M ä4 ä7
L: Päätin tulla vaan nopeesti lisäämään pari turhaa kuvaa. Aamulla nukuin pommii, mut ihan hyvin ehtisin jäälle tunniksi. Jään jälkeen kävin kotona ja menin Siljan kans vaihteeks cafe makuun ja sen jälkeen kierettiinki pikaisesti Salon kaupat läpi. Tos on kuvia myös mun viime ostoksista. Tänäseks ei oo oikeastaan mitään suunnitelmia. Pitäis tehdä vaan noita psykologian tehtäviä loppuun ja illalla mennään ehkä Siljan kans kattomaan Paranormal Activity 4.. onks joku käyny kattomassa ? Oliko hyvä ? :)

46 comments:

  1. Mun mielestä paranormal activity 4 oli tylsin ja surkein leffa mitä oon nähny :D Mut jos sellanen pelottaa että kuvataan vaikka 5min tyhjää keittiötä ja sit siitä kävelee kissa, ni sit se on varmaa pelottava.. :D En kyllä tajuu mun mun kaverit tykkäs. Ja hei ootteko aatellu perustaa joskus blogikirppistä tms? (:

    ReplyDelete
  2. ei ollu yhtään pelottava, muutenki iha surkee:D olin aika pettyny. Ja tosi kivoi vaattei! :)

    ReplyDelete
  3. oon kans samaa mieltä tosta paranormal activity nelosesta, todella huono. kannattaa laittaa rahat johonkin paljon parempaan.

    ReplyDelete
  4. Mun mielestä paranormal activity 4 oli ihan hullun pelottava! :D Säikähtelin ihan kokoajan, varsinkin loppu oli karmaiseva... Olin vielä poikaystävän kanssa ihan kahdestaan siellä leffoissa niin ehkä sekin lisäsi sitä pelkoa! :D

    ps. tuo raidallinen neule on aivan ihana! :)

    ReplyDelete
  5. noi sun hiukset! ihanat :) ja mun mielestä se paranormal activity oli ihan sika pelottava, mut voi olla siks että en kato kauhuleffoja tyyliin yhtään.. mutta paljon parempi kun aikasemmat! :)

    -Etta

    morelikesisterss.blogspot.fi

    ReplyDelete
  6. uusin paranormal on iha surkee.. D--:

    ReplyDelete
  7. hyvä leffa kannattaa mennä kattoon:)!

    ReplyDelete
  8. se leffa oli must just hyvä :DD

    ReplyDelete
  9. ää en kestä kun oot noin upee! ihanat silmät kahdehdin sun kauneuttas:)!

    ReplyDelete
  10. oot hurjan nätti! :--) ja teillä on ihana blogi <3

    ReplyDelete
  11. Toi leffa oli tosi huono ja tylsä(
    Ihania ostoksia :)

    ReplyDelete
  12. tosi ihania ostoksia! oot hurjan kaunis :-) ja tosi ihanat hiukset, oon kade ♥

    ReplyDelete
  13. http://onesteptoourlives.blogspot.fi/2012/11/vohveli.html#comment-form mistä Liisa toi sun paita on tossa postauksessa? (:

    ReplyDelete
  14. paranormal activity oli iha törkeen huono..

    ReplyDelete
  15. Ootte molemmat ihan superkauniita!! Tykkään teijän pukeutumistyyleistäkin paljon, ja tää teijän blogi on tositosi kiva. :)
    Ite en oo Paranormal Activityy uskaltanu mennä kattoo, mut kaverit sanoo et se oli hyvä. :D
    Mistä muuten toi sun laukku on? Se on tosi kiva!

    ReplyDelete
  16. kannattaa mennä kattoon se paranormal activity :--)!

    ReplyDelete
  17. mä ainaki pelkäsin ihan sikana ku olin kattoos sitä leffaa :DDD

    -Sara

    ReplyDelete
  18. kiitos kaikille :) ja loppuen lopuks ei menty kattoo sitä leffaa :D

    ReplyDelete
  19. Sul on paljon vaatteit, mut miten huolehdit niist et ne pysyy hyväs kunnos? Mil pyykinpesuaineel peset ne?

    ReplyDelete
  20. Se on ihan huono. ! Kaikist huonoin paranormal! Mut oot sulone lissukka :)<3

    ReplyDelete
  21. mitä toi valkonen neule maksp ?:)

    ReplyDelete
  22. Paljonko raidallinen neule maksoi? :)

    ReplyDelete
  23. Mistä toi laukku on ostettu, mä sain tollasen synttärilahjaks mut sit se meni rikki ja haluisin ostaa uuden samanlaisen? :D

    ReplyDelete
  24. mm no oon kuullu et se ei oo kauheen hyvä se uus paranormal mut toisaalt jos kattoo vähänkin enemmä kauhuleffoi nii kyl se siihe vaikuttaa :D mut kivoi neuleita(:!

    ReplyDelete
  25. onks teil molemmil iphonet?:)
    mite teil on varaa semmosii ja kuinka kauan ne on ollu teil?

    ReplyDelete
    Replies
    1. noral on ollu koht vuoden ja mul puol vuot :)

      Delete
  26. miten työ ootte saanu tommosen toimivan linkin noihi teiä nimien kohalle mistä pääsee teiä Formspringeihin, kun ite ku oon koittanu nii se vaa valittaa että sille sivulle ei pääse tai jotai.. kyl se linkki muuten toimii mut sitku laittaa tollee niinku teil on nii ei silloi ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. äää kauheen vaikeet neuvoo tällee kirjottaen :(

      Delete
  27. paljon toi raitaneule makso??se on ihana!

    ReplyDelete
  28. Heippa!
    kuinka ootte saanu aina ton tekstin päivämäärän tohon keskelle ku en onnistu saamaan millään = (

    ReplyDelete
  29. Mitä aijoitte toivoo joululahjaks?? (: oooot kaunis <33

    ReplyDelete
  30. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=463057227078261&set=a.141552542562066.47388.125984870785500&type=1&theater HAHAHAHAHAHHAAAA PERSE REPEE

    ReplyDelete