BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Monday, March 4, 2013

new sweater

2222222 111111
Sweater from Sheinside (<<click)
 L: On päiviä, jolloin kaikki tuntuu menevän huonosti... Ja mulla semmonen päivä on tänään. Nukuin todella huonosti ja näin koko yön jotain painajaisia, missä mua ammuttiin pyssyllä... Oli ihanaa herätä ja huomata, et se kaikki oli vain unta! Kaiken lisäksi tänään oli ihan kamala ilma, bussi oli myöhässä ja minä fiksuna otin väärät kirjat kouluun.. No mutta ehkä se on ihan normaalia, että välillä on näitä vähän huonompiakin päiviä.
Viime viikko vierähti suurimmaksi osaksi koulussa ja jäähallilla ja viikonloppuna olin pikkusten kanssa luistelukilpailuissa ja herätyskello soi joka aamu puoli kuudelta... Onneksi mulla oli kuitenkin iltapäivät vapaana, niin ehtisin viettää aikaa myös kavereiden kanssa.

9 comments:

  1. Mulla oli ihan samanlainen kaikki huonosti-päivä tänään!! :D Paita on kiva ja sun hiukset on ihanat, niin pitkät!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Красивый свитер)

    ReplyDelete
  4. mä oon ruvennu kans näkee noita ampumis unia... näin yhtenä yönä unta että mun poikaystävä ampu mua viis kertaa haulikolla päähän :D hyi! mutta ihana neule!

    ReplyDelete
  5. Ihana neule, ja ihana sinä. ♥ aina ei voi olla hyvä päivä, mut toivottavasti huomenna ois kuitenki parempi :)
    http://nellimari.blogspot.fi

    ReplyDelete
  6. Liisa ootko oikeesti laihtunu paljo?:) Ei mitenkää pahalla et oisit liian laiha tai mitään, pikemminkin upealta näyttää!!

    ReplyDelete