BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Wednesday, December 25, 2013

winter nails

L: Tässä olisi nyt esittelyssä yksi mun joululahjoista. Pitäähän kaikki joululahjat testata heti ja päätin tehdä siitä nyt sit oikein erikseen kokonaisen postauksen. Mä oon pitkään kattonu bikbokista tän tyyppisiä kynsijuttuja, mut en millään raaskinu ''tuhlata'' rahaa sellaiseen. Nyt Noran antamasta paketista kuitenkin paljastui tällainen ihana setti ja ai että mä tykkään tästä! :) En tiedä mistä Nora on ostanut kyseisen paketin, mutta ensi kerralla kun pääsen taas käymään bikbokissa, niin voi olla, että mukaan tarttuu samantapainen setti erivärisenä. Mulle tulee näistä mieleen ihan lumi, jota ei täällä päin valitettavasti näy.. ainkaan vielä.
Eilen oltiin siis siellä serkuilla viettämässä joulua Suomalaiseen tapaan ja oli kyllä tosi mukava päivä. Saatiin pienet lahjat ja nyt vaan odottamaan uutta vuotta ja pakkasukkoa! En tiedä teenkö mitään lahja postausta nyt, teenkö sen vasta uuden vuoden jälkeen vai teenkö ollenkaan mitään semmoista?  Saa nähdä..:) PicMonkey Collages PicMonkey Collage PicMonkey Collageaaaaa

12 comments:

  1. upeet kynnet! :-)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. kiitos ! =) itekki tykkään, ku nää on vähän erilaiset :-)

      Delete
  3. miten nuo ''helmet'' pysyy kynnessä kiinni?:) et kestääkö ne tai irtoaako helposti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jos tekee ohjeiden mukaan niin kyllä ne pysyy hyvin :)

      Delete
  4. Mulla on toi samainen setti, en tykkää yhtään kun ne helmet kestää kynsissä hyvällä tuurilla sen 15minuuttia:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa;/ no höh.. itselläni pysy ihan hyvin, kunnes katoin vähän jännittävämmän elokuvan, jonka aikana repisin ajatuksissani kaiken pois :D

      Delete
  5. millä ohjelmalla te muokkaatte kuvat ja lataatte ne blogiin? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pixlr.com ja lataan flickr.com sivun kautta :)

      Delete