BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Thursday, January 9, 2014

#fitspiration

koi
N: Oon niin ilonen siitä että kunnon arki on vihdoin alkanut, vaikka en tosin todellakaan ole vielä tottunut aikaisiin aamuherätyksiin. Torkutan joka aamu viimeiseen asti ja sitten kiireessä laitan itseni valmiiksi ja kiidän kouluun. Sen lisäksi että oon alkanu jo hyväksymään sen ajatuksen, että koulu on nyt oikeasti alkanut, niin oon myös taas päässyt treenauksen makuun ja syönyt paljon paremmin. Joululomalla oli pieni tauko treenaamisesta ja tuli myös syötyä tosi epäsäännöllisesti, mutta nyt kun vuosi on vaihtunut ja ollaan palattu normaaliin arkeen niin kaikki ruoka-ajat ja kaikki on loksahtaneet takaisin paikoilleen. Uuden saliohjelman kanssa ollaan alotettu ja jäälläkin kävin tänään ekaa kertaa tänä vuonna. Motivaatio huipussaan ja tästä on hyvä jatkaa!

24 comments:

  1. Mistä oot ostanut noi niken lenkkarit? :)

    ReplyDelete
  2. Treenipostauksen just julkasseena sanon kans, et joo täst on hyvä jatkaa:) Joululomat lomailtu ja paluu treeniin on sujunu ihan loistavasti!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep välillä pikku välitauko tekee ihan hyvää ja just semmonen että ei tee mitään! Mutta ei sitä kauaa jaksa :D

      Delete
  3. Millä salilla käyt?

    ReplyDelete
  4. Mitkä tavoitteet sulla on salitreenissä? Lihasmassan saaminen vai yleinen ns. "Kuntoilu"? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vähän molemmat :) käsiin lisää lihasmassa ja niin :)

      Delete
  5. Laihdutatko tahallaan? Oon seurannut teijän blogia ihan ekasta postauksesta lähtien, ja oon huomannut miten oot kuihtunu koko aja pienemmäks.. En haluu loukkaa tai mitää, oot ihan super nätti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salilla käyminen ja terveellisesti syöminen ei oo laihduttamista aina :D enkä ole laihtunut vain päin vastoin :)

      Delete
    2. mä en ymmärrä et jos treenaat niin paljon + käyt salilla niin miten sun jalat voi olla noin kaposet? Mä vaan en tajua siis miten toi on fysiologisesti mahdollista jos syöt ihan normaalisti :D

      Delete
    3. kaikille kertyy rasva eri paikkoihin, voi jollain olla esim laihat tai pienet jalat ja sitten vaikka mahassa rasvaa, muttta mulla se on ihan geeneistä kiinni että oon näin laiha ja ollaan molemmat siskon kanssa.

      Delete
    4. ei sitä rasvaa siellä salilla tuu :D:D lähinnä tarkotin sitä että jos treenaat paljon niin miten sulla ei oo "isompia" jalkoja, koska lihas.

      Delete
    5. En oo väittänykään niin :) ja en oo tehny jalkoihin massaa vaan voimaa :)

      Delete
  6. Voitko laittaa sun treeni-/saliohjelmasta tänne lisää, kiinnostais hirveesti? :-)

    ReplyDelete
  7. ois ihan hullun siistii jos tekisit sellasen postauksen sun treeni jutuista ja myös ruoka ajoista yms koska monelle tavalliselle tallaajalle jotka on haluais alottaa liikkumaan yms huolehtimaan itsestää jne nii ois siistiä jos tekisit sellasen postauksen mistä vois alottaa saamaa inspiraatiota ja ehkä vähän vinkkejä ja kans ruoka juttu ja liikkumis harjoituksia

    ReplyDelete
    Replies
    1. en usko että oon tekemässä ainakaan nyt :)

      Delete
  8. Sairastatko anoreksiaa? Noin laiha nainen on ruma.. Lihota ittees!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannattaa lukea vähän anoreksiasta ennenkun tulee väittämään tollaisia :D Anoreksiaa sairastava ei julkaisi itsestään kuvia missä vartalo näkyy koska pitää itseään lihavana. En pidä itseäni lihavana, syön normaalisti ja oon sujut mun vartalon kanssa.

      Delete
  9. Onko tuossa leipä marja kuvan kulhossa pelkkiä marjoja? o.O

    ReplyDelete