BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Monday, January 27, 2014

Kuvapläjäys

5IMG_120012IMG_1201IMG_1204IMG_1203IMG_1202IMG_1207IMG_12054
takki, kaulaliina, laukku ja paita Zara, housut Dr. Denim, kengät Dinsko, kello, kaulakoru, rannekoru Guess
IMG_1208
3IMG_1213IMG_1206IMG_1209
N: Kuvissa näkyy: kahvittelua kamujen kanssa, leffassa kattomassa Frozenia 3D:nä, viikonlopun Turku-reissua siskon ja äidin kanssa, vähän ostoksia Turusta, tän päivän asua, kirja jota luen parhaillaan RUA5 kurssia varten ja lettuja jotka vetäsin naamaan vähän aikaa sitten! En jaksa kirjotella nyt mitään ihmeempiä meinaan alkaa olla jo niin myöhä että mun aivot ei enää jaksa toimia, joten antaa kuvien kertoa enemmän. Öitä!

19 comments:

  1. Oot tosi kaunis ja tosi kiva kun näitä kuvia ei oo silti vaan asuista! Tässä postauksessa on myös kivan paljon kuvia :)!!

    ReplyDelete
  2. Ihanan paljo kuvia! Namm noi lätyt ! oot kaunis :)

    ReplyDelete
  3. Tää teiän blogi on noussut ihan ykköseksi mun listalla varsinkin nyt kun postailette useammin!:-) Nää kuvapostaukset on mun lemppareita, joten niitä vaan niin paljon kun mahdollista tulemaan!:-) Olet tosi kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi! tosi kiva kuulla :) joo näitä lisää siis ja kiitos!

      Delete
  4. Onko sulla A-ruotsi? Kun oon ens syksynä lukiota alottamassa, ja oon pohtinu ton a-ruotsin ottamista, sillä musta löytyy suomenruotsalaisuutta (vähän, mutta kuitenkin :D) ja oon aina ollu hyvä kielissä. Lisäksi ruotsi myös kielenä kiinnostaa mua enemmän sillä mulla on sukulaisia Ruotsissa. Millaista on A-ruotsin opiskelu lukiossa?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo on mulla :) ja kannattaa todellakin ottaa A-ruotsi jos vähänkin kiinnostusta ja innostusta ruotsin kieleen ja jos sun arvosanat on kiitettäviä! ja A-ruotsin opiskelu on muuten ihan samanlaista kun B.ruotsin, mutta sanastot on suurempi ja kappaleet vähän vaikeempia, ja esseet vähäsen pidempiä, mutta todellakin kannattaa ottaa ja jos ei sitten pysykkään perässä niin aina sen voi vaihtaa B-ruotsiin takasin :)

      Delete
    2. Okei, kiitos informaatiosta :) Oon kallistumassa koko ajan enemmän A-ruotsin puoleen

      Delete
  5. Oliko hyvä leffa, itekkii kävin kattomassa :) (mun mielestä tosi tosi tosi hyvä!)
    Ja ihanii ostoksii! Näytti olevan aika paljon, voisit tehä kenties jonkun esittelypostauksen/videon et mitä ostit ja kuvii niistä sun päällä ym.?
    Nyt lukemaan matikkaa jesjes ->

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo oli ihan sikahyvä! Rakastan kaikkia piirrettyjä ja varsinkin Disneyn leffoja :)) ja en usko että teen esittelypostausta nyt ostoksista, sillä ne tulee kuitenkin näkymään asuissa ja muissa postauksissa todennäköisesti piakoin :) onnea siihen matikkaaa... :D

      Delete
  6. mistä on noi housut mis on vetskareita?

    ReplyDelete
  7. ihana toi paita missä on tommonen läpikuultava alaosa!! vastaako bikbokin oot suunnilleen esim näitä perus h&m kokoja, eli esim xs ei oo normaalia pienempi jne? Voisin pistää kaverin meinaan asialle joka asuu helsingissä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo vastaaa :) ite en oo ainakaan huomannu mitään suuria kokoeroja :) ja kiitti !

      Delete
  8. oot ihan mielettömän kaunis! :)

    ReplyDelete
  9. Kuinka kauan/hyvin se suihkurusketus pysyi ? :)

    ReplyDelete
  10. miten kauan sun suihkurusketus kesti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pari päivää oikein hyvänä ja sitten lähti naamasta tosi nopeesti jaa nyt on jo melkeen kokonaan lähtenyt :)

      Delete